Thursday 8 March 2012

March 2012 .

Assalamualaikum and hye . :)
Dah lama tak update blog . Dah berhabuk blog ni .
* blog saya cantik kan ? perasan lebih *
Sebagaimana yang saya beritahu pada entry yg lepas ,
saya baru sahaja menduduki peperiksaan yang pertama sebagai murid tahun 6 .
* Ayat macam nak tulis karangan . Haha *
Alhamdulillah keputusannya memuaskan . Saya berjaya mendapat 5A .
Alhamdulillah . Walaupun dapat 5A tpi A nya tidak terlalu memuaskan . Just A - .
April nanti ada lagi . Saya ada 3 lagi peperiksaan sebelum UPSR .
Lambat lgi ke UPSR ? Malas nak tunggu lama - lama .

Haritu , ada 2 orang guru pelatih datang nak buat assigment . Abang tu handsome .
Tapi Jung Yong Hwa kita lgi handsome . Haha . Abang tu selalu mengata kita . Abang tu berpakat dengan budak laki dalam kelas .
Tapi hari ni dia dah balik . * sigh *
Esok cuti dah mula . Tapi saya bukannya cuti pun . Kerja bertimbunn dan ada kelas .
Memang tak syok .
Dah banyak sangat kita menulis ni . Kesian kat korang kena baca entry panjang - panjang ni .
Akhir kata , doakan saya untuk exam akan datang . Dan saya doakan juga buat kakak - kakak , abang - abang dan adik - adik yang nak exam tu . Fighting .
Sekian sahaja coretan saya .
Bye And Assalamualaikum . 


Terima Sebab Sudi Bace Entry Dini Ni..Lepas Baca Komenlah.. (:

0 Budak Comel:

Copyright © Segala Yang Ditulis Didalam Blog Ini Adalah Milik Dini Yuukie