Sunday 11 November 2012

Holiday !!!

Assalamualaikum and Hai :)
Tetiba pulak hari ni nak update blog . Mood datang dengan tiba - tiba . Pelik , pelik .
Update blog sambil dengar lagu Aku Suka Dia kat tv best jugak .
Time badan rasa dah tak boleh nak bergerak baru nak update . Dahlah sakit kepala , sakit kepala tu bertambah lagi bila kena perah idea nak tulis apa entah . * asal ayat aku jadi pelik ni ? *
Hari ni memang tak ada mood langsung sebab demam + sakit kepala . Inilah jadinya bila main hujan .
Kalau boleh tidur sekarang , dah lama kepala ni mendarat atas bantal kesayangan tu tapi apakan daya , petang tadi dah habiskan 1 round tidur sampai tak ingat orang .
Semalam , pergi dating dengan girlfriend - girlfriend saya setelah 2 hari tak berjumpa .
Aku rindu gila kat diaorang . Tak tahu bila boleh jumpa lagi .
Last day sekolah hari tu memang mood gembira + sedih . Gembira sebab kitaorang main baling - baling tepung kat muka . Sedih sebab nak tinggal sekolah tu . Sedih nak tinggal kawan - kawan , cikgu - cikgu , musuh - musuh , junior - junior yang banyak menceriakan dan si dia . * asal aku cakap pasal crush aku ni ? *
Thank God , tak menangis hari tu tapi Izzah was crying bitterly . Sedih tengok dia haritu . Dia sedih nak tinggal kawan - kawan dia dan boyfriend dia tu . Budak - budak zaman sekarang pun ada boyfiee apa .
Aku je yang masih single mingle sekarang . Ada aku kesah kalau single pun . Lagi bebas hidup . * ketawa jahat *
Sekarang , tak ada aktiviti nak buat . Kerja sekarang cuma tengok drama korea . Saya sudah ketagih drama korean sekarang . Tengah menghabiskan drama - drama yang belum habis lagi . Boleh sakit kepala aku tengok drama korea banyak - banyak . Tapi sekarang , sedang menghabiskan drama yang Song Joong Ki berlakon tu . Handsome gila dia dalam drama tu . Aku dah jadi fangirl dia sekarang sejak tengok dia dalam Running Man . And then dia ada lagu baru . Cari je kat dalam youtube tu . Belambak kat situ .
Banyak aku bercakap hari ni . Dah buang tebiat kot .
Kalau aku tak berhenti sekarang , sampai esok pagi tak habis .
My last words ,
HAVE A NICE HOLIDAY :)
and GOODLUCK FOR THE SPM CANDIDATES .
Sorry , capslock rosak . Bye ........


P/S : Song Joong Ki Oppa in the recording room to record his song , ' Really ' . He is too handsome .
Terima Sebab Sudi Bace Entry Dini Ni..Lepas Baca Komenlah.. (:

0 Budak Comel:

Copyright © Segala Yang Ditulis Didalam Blog Ini Adalah Milik Dini Yuukie