Friday 24 February 2012

February 2012 .

Assalamualaikum .
Sya rndu blog saya , followers saya .
Dah lama tak update blog . 
Rindu , rindu , rindu .
Saya busy bulan ni . 
Saya ada exam , saya ada aktiviti . Balik sekolah terus je mendarat atas katil .
Sebelah malamnya , saya buat homework yang belambak . * tak merungut . just cakap *
Exam saya baru je habis minggu lepas .
Alhamdulillah , semuanya berjalan lancar .
Target nk dapat 5A tu tk thu lagi boleh capai tak .
Harap - harap boleh lah . Amin .
Bulan 3 ni rasanya tak update blog lgi dh . 
Nk stop kejap . Lepas hbis exam , saya sambung balik meng - update blog .

Tengah malam baru saya reti nak update blog . hehe .
We stop here okay .
Bye . And Assalamualaikum . :)
Terima Sebab Sudi Bace Entry Dini Ni..Lepas Baca Komenlah.. (:

0 Budak Comel:

Copyright © Segala Yang Ditulis Didalam Blog Ini Adalah Milik Dini Yuukie