Sunday 1 January 2012

I Forget You T_T .

Entry ni mungkin mengambil masa selama 10 minit .
Jika korang tak nak baca ,
tinggalkan blog ini sekarang juga .

I'm crying for a boy today .
I don't know why .
My tears want to come out .
Maybe I really love you .
You are half of my life .
If you go out of my life ,
You have taken half of myself .
I love you for a thousand years but I have to forget about you ♥
Pertama sebab kita berdua ada peperiksaan penting tahun niy .
Saya ada dua sebab kenapa saya harus lupakan awak .
Kedua sebab saya taknak bergaduh .
Saya lepaskan awak sebab saya cintakan awak .
Bila kita mencintai , kita harus melepaskan cinta kita .
I know that words seem bit weird .
One day you will know what that words mean .
Saya tahu saya cuma bertepuk sebelah tangan sahaja tapi
Kerana awak saya tahu apa itu erti cinta .
Mungkin awak tak tahu perasaan saya tapi saya tahu perasaan awak .
Jika awak mencintai saya pun ,
Saya tetap tak boleh terima awak kerana
Saya merasakan saya tidak layak untuk awak .
Mungkin ini penyelesaian untuk mimpi saya yang selalu datang menghantui .
T_T

P/S : Menangis sambil menulis entry niy .
Terima Sebab Sudi Bace Entry Dini Ni..Lepas Baca Komenlah.. (:

0 Budak Comel:

Copyright © Segala Yang Ditulis Didalam Blog Ini Adalah Milik Dini Yuukie