Wednesday 14 December 2011

Kita Sama Tapi Kita Berbeza ....

Hye ...
ape tjuk kite hri ni ?
' kita sama tapi kita berbeza ' ?

memang kita sama pada luaran ,
tapi dalamnya berbeza ...
Saya perempuan dan awak lelaki ...
hati saya bagai kaca yang mudah pecah ....
hati lelaki hanya akan menjadi kaca yang mudah pecah apabila awak mencintai seseorang ,
tapi lelaki itu membuat keputusan untuk meninggalkan orang yang lelaki itu cintai atau
perempuan yang lelaki itu cintai  membuat keputusan sebegitu ...

awak seperti separuh dari nyawa saya ...
apabila awak meninggalkan saya ,
awak tlah mengambil separuh dari nyawa saya ...
saya seorang yang mudah terguris dengan kata - kata ...
jadi tolong jaga kata -kata awak pada saya ...
saya mencintai awak bukan disebabkan muka yang teramat handsome tu ,
tapi kerana saya tahu awak seorang yang taat kepada ibu bapa , awak baik , solehah dan seorang penyayang...
jika awak tidak menerima saya di dalam kehidupan awak ,
maksudnya saya tidak boleh menerima sesiapa di dalam hidup saya ..
jika kita ditakdirkan bersatu , kita akan bersama ...
jika kita ditakdirkan untuk tidak bersama , saya akn redha dengan keputusan itu ...

I'm just 11 years old who is in love with someone ...

Okeylah ...
berhenti disini sahaja entry untuk hari  ini...
Bye .... Haiyebiu .. :)

p/s : hahaha .. jiwang malam malam ... best klau baca entry ni dengan music di bloggie dini .... layan ... :)
Terima Sebab Sudi Bace Entry Dini Ni..Lepas Baca Komenlah.. (:

0 Budak Comel:

Copyright © Segala Yang Ditulis Didalam Blog Ini Adalah Milik Dini Yuukie